Greece
This article was added by the user . TheWorldNews is not responsible for the content of the platform.

Αυτό δεν είναι στομάχι, κουμπαράς είναι! Άνδρας είχε καταπιεί από βίδες και αλυσίδες μέχρι μενταγιόν και ακουστικά!

Ένας άνδρας στην Ινδία που έπασχε από στομαχόπονο για δύο χρόνια σόκαρε τους γιατρούς που ανακάλυψαν ότι είχε καταπιεί οικιακά αντικείμενα, από κουμπιά μέχρι ακουστικά.

«Κάνοντας την ακτινογραφία, βρήκαμε μενταγιόν, αλυσίδες, παξιμάδια, ακουστικά και πολλά άλλα αντικείμενα μέσα στο στομάχι», δήλωσε ο δρ. Αζμέρ Σάιν Κάλρα, διευθυντής νοσοκομείου στην Ινδία, σύμφωνα με την New York Post.

Ο 35χρονος πήγε στο νοσοκομείο με πόνους στην κοιλιά και υψηλό πυρετό.

Οι γιατροί του έκαναν υπέρηχο και ακτινογραφία και ανακάλυψαν πως ο πόνος του οφειλόταν σε περίπου 60 μικρά οικιακά μη βρώσιμα αντικείμενα, συμπεριλαμβανομένων μενταγιόν, αλυσίδες, παξιμάδια, μπουλόνια, ακουστικά και παραμάνες, μαγνήτες, κουμπιά πουκάμισου και φερμουάρ.

Οι γιατροί διέγνωσαν στον 35χρονο μια πάθηση ψυχικής υγείας όπου ο πάσχων «καταπίνει αναγκαστικά αντικείμενα που δεν είναι τροφή», σύμφωνα με την κλινική του Κλίβελαντ. Οι συγγενείς του ασθενούς δεν γνώριζαν το πρόβλημα.

Ο ασθενής υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση τριών ωρών για την αφαίρεση των αντικειμένων.