Cei cinci în cauză au acordat, sub anonimat, interviuri pentru revista americană People în care o apărau de criticile aduse de tabloide.

Markle a dat în judecată Associated Newspapers pentru încălcarea intimităţii şi a drepturilor de autor, după ce Mail on Sunday a publicat extrase dintr-o scrisoare pe care ea i-a trimis-o în 2018 tatălui ei, Thomas Markle.

Associated Newspapers a negat acuzaţiile, scrie news.ro. 

Această dezvăluire era cerută pentru că cei cinci prieteni apropiaţi au confirmat existenţa scrisorii în interviul în care ei denunţau atacurile la care a fost supusă Markle.

„Să forţezi reclamantul, aşa cum cere acuzatul acestei curţi să facă, să dezvăluie public identităţile ar fi un preţ inacceptabil de mare pentru urmărirea acuzaţiei ei de încălcare a vieţii private”, a transmis Curţii, în scris, Justin Rushbrooke, avocatul lui Markle.

Avocatul Associated Newspapers, Anthony White, a spus la rândul său: „Raportarea acestor chestiuni fără a face referire la nume reprezintă o îngrădire a dreptului presei şi pârâtului de a raporta acest caz şi a dreptului publicului de a cunoaşte”.

Numele prietenilor lui Markle sunt deja înregistrate la Curte. În urma deciziei de miercuri, ele nu vor fi dezvăluite publicului.

În luna mai, Associated Newspapers a câştigat prima rundă a procesului. Grupul media a cerut atunci eliminarea mai multor părţi din caz, iar judecătorul Mark Warby a decis în favoarea companiei şi a precizat că acele părţi pot fi readuse într-un alt stadiu al procesului dacă vor avea un temei juridic.