logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo
star Bookmark: Tag Tag Tag Tag Tag
Turkey

'Fenerbahçe, Göztepe maçında kural hatası yapıldığı gerekçesiyle TFF'ye itiraz edecek' iddiası!

Hakem kararları ile gündeme oturan Göztepe-Fenerbahçe maçında ev sahibi takımın kullandığı ikinci penaltı vuruşunda kural ihlali yapıldığı iddiası sosyal medyada geniş yankı uyandırdı.

Fenerbahçe Kulübü, Göztepe'nin gol olarak sayılan ikinci penaltısında Altay Bayındır'ın kalesini terkeden ve penaltıyı kullanan Göztepeli Alpaslan'ın da topa vurmadan önce durarak kural ihlali yaptığını savundu. Ancak hakem Abdulkadir Bitigen vuruşu geçerli sayıp, golü verdi.

KURAL NE DİYOR?

IFAB kural kitabında da bu pozisyon için, "Penaltı sırasında hem kaleci hem de penaltıyı atan oyuncu kural ihlali yaparsa ve penaltı gol olursa; gol iptal edilir, golü atan oyuncuya ihtar verilir ve rakip takım lehine endirekt serbest vuruş verilir" deniliyor.

İTİRAZ KABUL GÖRÜRSE MAÇ TEKRAR EDİLEBİLİR

Fenerbahçe de bu pozisyon için kural ihlali itirazı yapmaya hazırlanıyor. Kural ihlali itirazının kabul görmesi halinde Göztepe - Fenerbahçe maçının tekrar edilmesi gündeme gelebilir.

Themes
ICO