Foto: FoNet/ Aleksandar Barda

Kako se navodi, presuda je doneta zbog objavljivanja lažnih informacija i video snimaka da je Boško Obradović vozio 200 kilometra na sat pod rotacijom.

„Snimak koji je objavljen je notorna laž što čak ni urednik Informera nije negirao na sudjenju. Očigledno je da odštete od 100.000 dinara ne odvraćuju režimske tabloide u izmišljanju laži protiv opozicije već se samo ohrabruju da nastave sa istom praksom. Njima se jednostavno isplati da budu batina vlasti protiv opozicije za šta su nagrađeni stostruko većim iznosima od onih na koje se osudjuju“, navele su Dveri.